Novo vreme stavlja nas pred nove izazove, koji traže da se i problemi organizacije rešavaju na nov način.

Dinamičan razvoj tehnologije i telekomunikacionih sredstava, koji su i doveli do razvoja i drastičnog ubrzavanja poslovanja i ekonomskog tržišta, snažno utiču na promene u preduzećima a samim tim i na stvaranje novih oblika organizovanja i sistema poslovanja, koji imaju za cilj efektivno i efikasno delovanje privrednog subjekta, kao i minimalizaciju svih, kako fiksnih, a tako i varijabilnih troškova.

Svedoci smo velikih promena koje se danas dešavaju u svetu. Sve ove promene redefinišu načine na koje su ljudi do sada obavljali posao. Zbog brzine promena koje se dešavaju u poslovnom okruženju i koje se javljaju pod uticajem razvoja tehnologije i procesa globalizacije reinženjering sve više dobija na značaju.

Reinženjering zapravo predstavlja fundamentalno promišljanje i radikalni redizajn poslovnih procesa – da bi se postigla dramatična poboljšanja u kritičnim, bitnim merama performansi, kao što su troškovi, kvalitet, usluga i brzina.

Dobre poslovne organizacije, pored toga što imaju postavljen dugoročan cilj, često analiziraju svoj put i predviđaju „zid“ na koji nailaze. U tom trenutku javlja se potreba za mogućim rešenjima i načinima kako „preskočiti“ i zaobići na najbolji način probleme koji nailaze. Dodamo li tome sve oštriju konkurenciju, koja se javlja na tržištu koje se sve više globalizuje, pa svaka ona kompanija koja želi da opstane u tržišnim utakmicama i izlazi kao pobednik mora konstantno da se poboljšava, mora vršiti stalne promene.

Analiziranjem Vaših poslovnih procesa, mi Vam pomažemo da Vaš konačan cilj nakon reinženjeringa poslovnih procesa, rezultirata smanjivanjem troškova i povećanjem efikasnosti. Reinženjeringu poslovnih procesa, u tim promenama, pripada istaknuto mesto, uz istovremenu orjentaciju preduzeća na svoje suštinske, odnosno ključne aktivnosti.

Više nego ikada do sada, u istoriji biznisa, kupac je središte oko koga se sve vrti. On je taj koji bira koji će proizvod kupiti, na koji način i gde. Pogotovu danas je u prilici da bira jer je globalizacija poslovanja stvorila konkurenciju za gotovo svaki proizvod. Npr. kupovina preko interneta. Sasvim je svejedno gde se proizvodnja nalazi, bitno je da je kupcu taj proizvod stalno dostupan, na bilo kom delu planete.