Potreban Vam je poslovni softver koji će pojednostaviti Vaše poslovanje?
Budući da poslovni sistemi su rešenja pravljena za različite delatnosti i za preobiman način vođenja poslovnih transakcija, mi učimo o Vašem poslovanju i tragamo za Vašim idealnim softverskim rešenjem. Za razliku od drugih konsultanata, posedujemo sveobuhvatno i praktično znanje i ne stajemo dok ne nađemo rešenje. Možemo Vam uskladiti poslovanje, izabrati poslovni program po Vašoj meri, podešen za Vaše potrebe i izbeći ona nepotrebna – i skupa – prilagođavanja.
Možda se pitate zašto mi treba savetnik za izbor poslovnog softvera, i to je veoma validno pitanje. Pre nego što se odlučite da odaberete sami poslovni program, pitanje na koje bi se trebalo fokusirati je zašto bih pokušao implementirati poslovni softver bez njega? Već ste zauzeti poslom, a da preuzmete još i zadatak pravilnog odabira softvera, kupovine i implementacije nije laka stvar. Ovo je jedna od oblasti u poslovanju koju ne možete da reklamirate i vratite na početno stanje. Dovedite stručnjaka i sačuvajte Vaše nerve i izbegnite glavobolju. U stvari, osnovna funkcija konsultanta je da pomogne u potpunom prelasku sa starog poslovnog softvera na novi. Od razumevanja Vaših poslovnih zahteva, do procene odgovarajućih rešenja, do instaliranja, obuke i preciznih prilagodjavanja softverskih rešenja Vašim potrebama.
Naša preporuka je BizniSoft (čiji smo distributeri).
BizniSoft je poslovni program koji pokriva kompletno poslovanje preduzeća i drugih pravnih subjekata svih oblasti. Namenjen je svim tipovima preduzeća i preduzetnika, kao i knjigovodstvenim agencijama za vođenje poslovnih knjiga! Jednostavna upotreba i bogat korisnički interfejs omogućiće vam da vrlo brzo savladate osnovne funkcionalnosti programa. Grupisanje srodnih funkcionalnosti u jedinstvene celine je karakteristika svih funkcionalnosti i garant brzog savladavanja svih podržanih poslovnih procesa. Možete besplatno preuzeti demo verziju programa i besplatno probati, bez bilo kakvih obaveza. Rado ćemo Vam pomoći i uputiti Vas u rad sa programom.
- Instaliranje licencirane verzije BizniSoft-a
- tri licence
- instaliranje baze na server[1] računar
- povezivanje dve radne stanice – klijent računara
- otvaranje objekta (magacina)
- uvoz šifarnika artikla i partnera (ukoliko postoje u sređenom elektronskom formatu).
- Obuka: uputstva za korišćenje + video uputstva.
- Tehnička podrška: 8-16h (ponedeljak-petak)
Cena 360€ + PDV koja obuhvata godišnji zakup programa na 12 meseci. Nakon isteka perioda od 12 meseci obnova: 360€ + PDV. Minimalan broj licenci je 3.
Svaka dodatna licenca je 120€ + PDV (za period od 12meseci).
[1] Pod serverom se misli računar sa malo boljim performansama (minimum procesor Intel I3, 4GB memorije, SSD disk 256GB, Win10 Pro) koji ima uslove da bude uključen 24h i povezan na internet. Server bi bio potpuno upotrebljiv za rad (unos podataka, korišćenje BizniSofta) i imao bi ulogu „glavnog“ računara na kome bi bila smeštena baza.
- Prilagođavanje BizniSofta:
Personalizacija (odnosno prilagođavanje BizniSofta potrebama korisnika programa) u smislu: podešavanja parametara, unos operatera i personalizacija korisničkih prava, uvoz normativa (receptura), početnih finansijskih i robnih stanja magacina, kupaca, dobavljača, ostale analitike, matične knjige radnika, osnovnih sredstava i drugih pomoćnih evidencija, podešavanja i prilagođavanje izveštaja odnosno potpuno sagledavanje potreba korisnika i način na koji korisnik maksimalno može da iskoristi postojeće funkcije u samom programu:
- preuzimanje svih raspoloživih podataka iz starog programa (šifarnika radnika, osnovnih sredstava, normativa i dr), početnih stanja na dan 01.01. i početnih stanja na dan prelaska u novi program (nema analitičkih podataka za period 01.01. – dan prelaska) . Okvirni fond sati[1]: 10h
po započetom radnom satu[2]: 20€
[1] Okvirni fond sati je dat kao obračunski parametar i može biti i manji a i veći od navedenog, što dosta zavisi od seta dobijenih elektronskih tabela tj obima podataka na osnovu kojih se uvoze podaci u novi program.
[2] Efektivni radni sat prema izveštaju o utrošenom vremenu a u okviru odobrenog fonda radnih sati za navedenu poziciju koja se ugovara pre početka projekta sa klijentom.
- Napredna obuka:
Napredna obuka obuhvata detaljne obuke u korišćenju svih onih formi i funkcija koje korisnik želi dodatno da savlada a nema vremena ni kapaciteta da čita i prati uputstva ili prati video tutoriale ili nije stručno osposobljen za obavljanje administrativnih poslova. Obuhvata i podršku operaterima (zaposlenim kod klijenta) koji imaju osnovno znanje u računovodstvenim poslovima. Obuka se pruža u oblasti knjiženja troškova, obračuna zarada, deviznog poslovanja, blagajne, robno-materijalnog knjigovodstva, proizvodnje i drugih računovodstvenih poslova a prilagođeno zahtevima klijenta.
po započetom radnom satu: 50€
- Monitoring[1]:
Nadgledanje i kontrola unetih podataka za određeni vremenski period. Obuhvata periodično nadgledanje navika operatera u korišćenju programa, kao i logičku strukturu unetih podataka u nekom određenom vremenskom periodu nakon ili i za vreme obuke. Sastavlja se spisak uočenih grešaka i sa operaterom se vrši korekcija navedenih grešaka. Obično je period u početku kraći (10-15 dana), dok se kasnije ugovara duži vremenski period (npr mesec dana).
Po obračunskom periodu: 200€
- Kontroling alati:
Podešavanje strukture baze i programiranje novih alata kako bi se na jednostavan i efikasan način dobili dinamički i potpuno prilagođeni izveštaji finansijske pozicije društva, izveštaja o prodaji, cene koštanja proizvoda i drugi potrebni izveštaji koji nisu obuhvaćeni samim programom. Alati su potpuno nezavisni od programa i nisu vezani za licencirane računare, već mogu biti instalirani na bilo kojoj radnoj stanici sa Windows okruženjem. Napravljeni alati su u potpunosti vlasništvo klijenta. Potrebno je na početku svake godine prilagoditi izveštaj novoj godini i novoj bazi, što obično traje 1h (u zavisnosti od složenosti izveštaja).
Okvirni fond sati izrade alata drastično varira, i u zavisnosti od zahteva, vreme izrade može biti od 5h do više desetina sati (npr u slučaju pravljenja novih baza koje se ukrštaju sa postojećim).
po započetom radnom satu: 20€
- Document management:
Podešavanje ftp servera (na posebnom računaru, serveru ili na web hostovanom prostoru), na kome klijent skladišti sva digitalna dokumenta od značaja i povezivanje sa BizniSoftom kako bi se bez uvida u papirne dokumente moglo na brz način utvrditi verodostojnost unetih podataka. Podešavanje automatskog backup-a baze podataka na OneDrive Personal claud-u u definisanom vremenskom intervalu.
Okvirni fond sati: 5h
po započetom radnom satu: 15€/h
Napomena: Pobrojane usluge nisu povezane i mogu se odvojeno nabavljati i nisu neophodne da bi se koristio poslovni softver BizniSoft. Klijent u sklopu licence dobija mogućnost korišćenja besplatnih uputstava i video tutoriala na web sajtu BizniSofta. Kontakt centar BizniSofta je otvoren za pozive svakog radnog dana od 8-16h za kratka pitanja i smernice u korišćenju programa.
[1] Ne obuhvata kontrolu poreskih prijava i utvrđivanje poreskih obaveza
- navedene cene su iskazane za period u sklopu radnog vremena (8-16h radnim danima). Ukoliko je podršku potrebno ugovoriti za vremenski period koji je van radnog vremena cene se posebno ugovaraju.