efikasni | kreativni | brzi | fleksibilni
U BackOffice-u postoji preko 25 godina iskustva u radu sa mikro, malim i srednjim preduzećima. Specijalizovani za reinžinjering poslovne dokumentacije i svih povezanih procesa sa njom, poslastica su klijenti koji imaju “nerešive” probleme.
Tradicionalni način vođenja poslovnih knjiga, sastavljanje komplikovanih i detaljnih izveštaja o poslovanju, poreskih prijava, kao i drugih obaveznih i propisanih načina kreiranja dokumentacije odvlači previše vremena a ne isporučuje nikakvu „dodatnu“ vrednost i često nema upotrebnu vrednost, sem one osnovne – obavezne, zakonske. Zato mi, tradicionalne načine vođenja poslovne dokumentacije, praćenja svih poslovnih procesa, donošenja odluka i drugih neophodnih i zahtevnih zakonskih propisa činimo da svojim klijentima približimo na nov, drugačiji, bolji i za njih skroz razumljiv i koristan način, praveći moćan alat za rešavanje problema, donošenje odluka i uspešno vođenje preduzeća. Kad uz to dodamo i podršku u izboru i implementaciji poslovnih softvera i rešenja, od klijenata koji su „samo“ želeli, ili su „samo“ imali ideju o pokretanju svojih biznisa, preko klijenata koji su negde samo zastali i nisu imali ideju šta je sledeće potrebno uraditi, do klijenata koji su mislili da su zahtevni i da je ono što je njima potrebno dosad neviđeno.
“BackOffice vizija ima za cilj razvijanje snažnih i dugotrajnih odnosa sa klijentima i pružanje najboljih mogućih rezultata za svakog pojedinačnog klijenta. BackOffice nudi sveobuhvatan pristup Vašoj poslovnoj i finansijskoj dobrobiti i može pokriti sve Vaše potrebe za poslovnim uslugama pod jednim krovom.
Naša misija je da radimo u partnerstvu s Vama kako bismo Vam pružili znanje i stručnost potrebne za rast Vašeg poslovanja.“